zaterdag 29 maart 2014

Mijn Huisdieren | Marissa

Heey,
Mijn ouders zijn gescheiden. Dat is natuurlijk niet altijd even leuk. Maar er zitten ook voordelen bij. Ik heb namelijk 2x zoveel huisdieren! Bij mijn vader heb ik twee valkparkieten en een hond. Maar bij mijn moeder heb ik twee gewone parkieten en een kat. Allemaal super gezellig dus! Dit artikel gaat dus ook over mijn huisdieren. Dieren fotograferen is best wel lastig, want de meeste dieren kunnen niet stil zitten. Denk maar eens aan de dierentuin als je een foto probeert te maken van bijvoorbeeld een papegaai. Dat is niet zo makkelijk. Ik heb mijn best gedaan om mooie foto's te maken. Ik ben een week bezig geweest om ze allemaal te fotograferen. De foto's heb ik bewerkt met Picasa.

Klik snel verder voor de andere foto's.

Dit is Elmo, één van de valkpartietjes bij mijn vader.




Dit is Duffy, de hond van de vriendin van mijn vader.


Dit is Pip, mijn parkietje bij mijn moeder.



Dit is Grijze Meis (we noemen haar Grijsje) ook één van
de valkpartkietjes bij mijn vader.












 




Dit is Gizmo, het parkietje van mijn broetje bij mijn moeder.


Dit is Bodhi, de kat bij mijn moeder.

 
 
 
Dat waren ze allemaal. Laat in een reactie weten wat je ervan vind of als je een leuk thema voor ons weet.
 
Liefs, Marissa


1 opmerking:

  1. Superleuke en mooie foto's! Ik vind zelf de allereerste foto het mooist. Misschien bomen, struiken en planten? Of bloemen? (beetje cliché) of bladeren? idk hahaha

    BeantwoordenVerwijderen